Gabriel Hauert

Senior Key Account Manager

+41 44 404 38 62

gh@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est une communication directe et honnête, le respect, le fait d'accorder du temps et de l'attention.

Gabriel Hauert

Senior Key Account Manager
+41 44 404 38 62
gh@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est une communication directe et honnête, le respect, le fait d'accorder du temps et de l'attention.

Robin Frei

Co-Founder

+41 44 404 38 61

rf@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est le respect, l'estime et l'attention.

Robin Frei

Co-Founder
+41 44 404 38 61
rf@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est le respect, l'estime et l'attention.

Cristian Chilba

Fullstack Engineer

L'appréciation est l'un des meilleurs stimulants de la productivité pour moi.

Cristian Chilba

Fullstack Engineer

L'appréciation est l'un des meilleurs stimulants de la productivité pour moi.

Nikolaos Konstantinidis

Test Engineer

Pour moi, l'appréciation consiste à se respecter mutuellement et à s'encourager à se développer.

Nikolaos Konstantinidis

Test Engineer

Pour moi, l'appréciation consiste à se respecter mutuellement et à s'encourager à se développer.

Sarah Michlig

Trainee Operations

+41 44 404 38 67

smi@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation se traduit par un sourire, des échanges humoristiques, du temps passé ensemble, l'esprit d'équipe entre collègues et la volonté d'aider.

Sarah Michlig

Trainee Operations
+41 44 404 38 67
smi@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation se traduit par un sourire, des échanges humoristiques, du temps passé ensemble, l'esprit d'équipe entre collègues et la volonté d'aider.

Maks Sidorenko

Full Stack Engineer

Pour moi, l'appréciation, c'est quand on vous voit bien travailler et qu’on vous récompense.

Maks Sidorenko

Full Stack Engineer

Pour moi, l'appréciation, c'est quand on vous voit bien travailler et qu’on vous récompense.

Ceynur Cinar

Product Manager

+41 44 271 55 55

cc@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation, c'est l'avancement professionnel, la coopération amicale et quand les gens me connaissent aussi en tant que personne et pas seulement en tant qu'employé.

Ceynur Cinar

Product Manager
+41 44 271 55 55
cc@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation, c'est l'avancement professionnel, la coopération amicale et quand les gens me connaissent aussi en tant que personne et pas seulement en tant qu'employé.

Oleg Stepura

Full Stack Engineer

Pour moi, l'appréciation consiste à recevoir la reconnaissance de son travail. L'appréciation, c'est quand vous aimez aller au travail parce que vous savez que l'entreprise pour laquelle vous travaillez apprécie beaucoup votre travail.

Oleg Stepura

Full Stack Engineer

Pour moi, l'appréciation consiste à recevoir la reconnaissance de son travail. L'appréciation, c'est quand vous aimez aller au travail parce que vous savez que l'entreprise pour laquelle vous travaillez apprécie beaucoup votre travail.

Philipp Blumer

Head of Strategic Business Development

+41 44 404 38 65

pb@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation consiste à dire sincèrement merci, à offrir son soutien et à écouter.

Philipp Blumer

Head of Strategic Business Development
+41 44 404 38 65
pb@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation consiste à dire sincèrement merci, à offrir son soutien et à écouter.

Marc Henklein

CTO

+41 44 404 38 69

mh@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est intérêt, respect, gratitude et reconnaissance - individuels et inconditionnels.

Marc Henklein

+41 44 404 38 69
mh@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est intérêt, respect, gratitude et reconnaissance - individuels et inconditionnels.

Philipp Sauber

Conseil d'administration

Philipp Sauber

Conseil d'administration

Angelo Quabba

Conseil d'administration Présidente

Angelo Quabba

Conseil d'administration Présidente

Michelle Kaiser

Trainee Product Management

+41 44 271 55 55

mk@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est la reconnaissance, la récompense et le respect.

Michelle Kaiser

Trainee Product Management
+41 44 271 55 55
mk@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est la reconnaissance, la récompense et le respect.

Roman Ackermann

Co-Founder

+41 44 404 38 60

ra@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation consiste à prêter attention, à dire merci et à créer des liens avec les gens.

Roman Ackermann

Co-Founder
+41 44 404 38 60
ra@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation consiste à prêter attention, à dire merci et à créer des liens avec les gens.

Andrea Riethmann

Customer Success Manager

+41 44 404 38 63

ar@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est, donner mon temps et mon attention à quelqu'un et partager des réussites personnelles.

Andrea Riethmann

Customer Success Manager
+41 44 404 38 63
ar@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est, donner mon temps et mon attention à quelqu'un et partager des réussites personnelles.

Alexey Potapenko

Product Designer

Pour moi, l'appréciation est la reconnaissance de la qualité, de la valeur et du sens.

Alexey Potapenko

Product Designer

Pour moi, l'appréciation est la reconnaissance de la qualité, de la valeur et du sens.

Tomasz Wasikowski

Test Engineer

Pour moi, l'appréciation est l'expression de la gratitude.

Tomasz Wasikowski

Test Engineer

Pour moi, l'appréciation est l'expression de la gratitude.

Patrick Flury

Conseil d'administration

Patrick Flury

Conseil d'administration

Konstantin Bogdashkin

Full Stack Engineer

Pour moi, l'appréciation est ce que l'on obtient quand on assume la responsabilité du résultat.

Konstantin Bogdashkin

Full Stack Engineer

Pour moi, l'appréciation est ce que l'on obtient quand on assume la responsabilité du résultat.

Barbara Müller

Marketing Manager

+41 44 404 38 68

bm@bontique.ch

L'appréciation est une attitude perceptible en permanence par laquelle vous montrez du respect et de la reconnaissance à d'autres personnes. L'appréciation, c'est lorsque vous donnez à quelqu'un votre temps et votre attention avec bienveillance.

Barbara Müller

Marketing Manager
+41 44 404 38 68
bm@bontique.ch

L'appréciation est une attitude perceptible en permanence par laquelle vous montrez du respect et de la reconnaissance à d'autres personnes. L'appréciation, c'est lorsque vous donnez à quelqu'un votre temps et votre attention avec bienveillance.

Alexey Yaremenko

Full Stack Engineer

Pour moi, l'appréciation, c'est quand ce que vous faites a beaucoup de valeur pour les gens.

Alexey Yaremenko

Full Stack Engineer

Pour moi, l'appréciation, c'est quand ce que vous faites a beaucoup de valeur pour les gens.

Julia Schürmann

Junior Account Manager

+41 44 404 38 66

js@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est le respect des deux parties, la reconnaissance de l'employeur et l'intérêt de l'employeur pour son propre bien-être.

Julia Schürmann

Junior Account Manager
+41 44 404 38 66
js@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est le respect des deux parties, la reconnaissance de l'employeur et l'intérêt de l'employeur pour son propre bien-être.

Lars Hvidt

Head of Growth

+41 44 404 38 71

lh@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est une attitude fondamentale essentielle pour une cohabitation inspirante, vivifiante et respectueuse dans tous les domaines de la vie.

Lars Hvidt

Head of Growth
+41 44 404 38 71
lh@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est une attitude fondamentale essentielle pour une cohabitation inspirante, vivifiante et respectueuse dans tous les domaines de la vie.

Sibel Mathers

Finance and Administration

+41 44 404 38 64

sm@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est la considération professionnelle, la reconnaissance et recevoir des éloges

Sibel Mathers

Finance and Administration
+41 44 404 38 64
sm@bontique.ch

Pour moi, l'appréciation est la considération professionnelle, la reconnaissance et recevoir des éloges

Qui cherchez-vous?

Alexey Potapenko
Alexey Yaremenko
Andrea Riethmann
Angelo Quabba
Barbara Müller
Ceynur Cinar
Cristian Chilba
Gabriel Hauert
Julia Schürmann
Konstantin Bogdashkin
Lars Hvidt
Maks Sidorenko
Marc Henklein
Michelle Kaiser
Nikolaos Konstantinidis
Oleg Stepura
Patrick Flury
Philipp Blumer
Philipp Sauber
Robin Frei
Roman Ackermann
Sarah Michlig
Sibel Mathers
Tomasz Wasikowski

Terms and Conditions

1. SUBJECT MATTER OF THE AGREEMENT

These GTCs (hereinafter referred to as the Agreement) govern the terms and conditions of the sale of Bontique Checks offered by Gubemo to Customer and the processing of individual Bontique Checks orders.

Gubemo shall, in accordance with the terms of this Agreement, (i) sell Bontique Checks to Customerin its own name, (ii) accept payments from Customer for the Bontique Checks, and (iii) deliver the Bontique Checks to Customer.

2. DELIVERY

Postal (physical) deliveries of the Bontique Cheques will only be made within Switzerland to the address specified in the individual order. The delivery time is up to 10 working days.

Customer is obliged to accept the Bontique Checks and to check immediately whether the amount of the Bontique Check corresponds to the order and must notify Gubemo immediately in writing of any discrepancies.

3. PURCHASE PRICE AND INVOICING

The purchase price for the Bontique Checks corresponds to the respective value amount of the Bontique Check. Additional services on the part of Gubemo, such as printing costs or full-service work, will be charged to Customer.

Each individual order can be invoiced separately or as a collective invoice on a monthly basis.

Invoices from Gubemo must be paid by the Customer within 30 days of the date of the invoice.

4. PERFORMANCE OBLIGATIONS
4.1 Gubemo
The services to be provided by Gubemo are limited to the processing of the sale of Bontique Checks to Customer at the conditions stipulated in this Agreement and/or in the individual order.

The Bontique Checks entitle the end customers to purchase goods or services from the cooperation partners up to a maximum of the respective Bontique Checks amount during a certain period of time(24 months / extendable to 36 months), whereby a single Bontique Check can also be redeemed in partial amounts and at different cooperation partners.

4.2 Customer
Customer undertakes to pay the invoice amount for the Bontique Checks on time.Customer shall keep the Bontique Checks carefully and, when passing them on, shall expressly draw the end customers’ attention to the fact that the loss of a Bontique Check will not be replaced.

4.3 Refund
Refunds of payments made for unredeemed Bontique Checks are excluded.

5. WARRANTY

Gubemo guarantees the careful selection of its cooperation partners and excludes any further warranty obligations to the extent permitted by law. In particular, Gubemo shall not be liable for any deficiencies in the performance of the cooperation partners, insofar as these deficiencies in performance were not foreseeable at the time of the due diligence.

Furthermore, Customer acknowledges that Gubemo does not itself manufacture or offer the goods or services of the cooperation partners. Gubemo expressly excludes any warranty or liability for quality and content of the goods or services of the cooperation partners.

6. PROPERTY AND INTELLECTUAL PROPERTY RIGHTS

Gubemo retains all copyrights and other rights to its platform (accessible under www.bontique.ch) as well as to the content, information, images and videos published via its platform (hereinafter referred to as Protected Property). Any modification, reproduction, publication, disclosure to third parties and/or other exploitation of the Protected Property without the prior written consent of Gubemo is expressly prohibited.

7. FINAL PROVISIONS
7.1 Cancellation, amendments and supplements to this Agreement

The cancellation, amendments and/or additions to this Agreement (including this clause) as well as individual obligations hereunder must be in writing in order to be binding.

7.2 Severability Clause

If any provision of this Agreement is or becomes invalid or void, the validity of the remaining provisions shall not be affected thereby. In the event of the invalidity or nullity of a provision of this Agreement, such provision shall be replaced by a valid provision which comes as close as possible to the economic purpose of the invalid or void provision. The same procedure shall be applied in case of a contractual gap.

7.3 Waiver of individual rights

The failure to exercise, or the delay in exercising, any right(s) or remedy(s) under this Agreement shall not be deemed a waiver of such right(s) or remedy(s) nor a waiver of any other right(s) or remedy(s) under this Agreement.

7.4 Final Agreement

This Agreement, together with the respective individual orders, conclusively governs the transaction entered into between the parties and supersedes all prior oral and written agreements between the parties in this matter.

7.5 Notices

All notices required under this Agreement shall be in writing and shall be sent to the addresses specified in the individual order.

7.6 Assignment / Transfer

The rights and obligations under this Agreement may not be assigned or otherwise transferred in whole or in part to any third party without the written consent of the other party.

7.7 Applicable Law and Venue

This Agreement, including the question of its formation and validity, shall be governed exclusively by the substantive laws of Switzerland, excluding its conflict of laws rules and international conventions.

Any dispute arising out of or in connection with this Agreement, including the question of its formation and validity, shall be subject to the exclusive jurisdiction of the ordinary courts of Zurich City (venue being Zurich 1), Canton of Zurich, Switzerland.